Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 października 2017

Zamiast ramki na zdjęcia

Ostatnio moje dziewczynki bardzo mnie prosiły, żebym kupiła im ramki na zdjęcia. Miały być takie, żeby mieściły dużo zdjęć.
Zamiast udać się do sklepu, razem z dziećmi udaliśmy się do mojej pracowni. Malutkim nakładem pracy powstało takie oto coś. 



Ponieważ lubię zbierać rzeczy wydawałoby się nie potrzebne, to byłam pewna że w moich zbiorach znajdziemy coś, co będzie można przerobić. Przygarnęłam kiedyś taką sklejkę z powycinanymi dziurami na jednej stronie. Rewers był gładki i to postanowiłam wykorzystać.


 Troszkę przeszlifowałam, a później pomalowałam serce na biało. Kolejny etap to wbijanie małych gwoździków dookoła sklejki.


Następnie przez wszystkie gwoździe przeplatałam wełnę w kolorze różowym. Równie dobrze może to być sznurek, kordonek, mulina itp.  Najpierw przez cały zarys serca, a później to już bez specjalnego zamysły.


 Na koniec ozdobny sznurek do powieszenia. Ja wykorzystałam niepotrzebny chwost do podpinania zasłon. 



Zdjęcia przypięte są do nitek, za pomocą malutkich drewnianych spinaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz