Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 lutego 2018

Sosnowe krzesełka i kolorowa mandala

Ponieważ krzesełka, które ostatnio robiłam cieszą się sporym zainteresowaniem na grupach facebookowych, postanowiłam pokazać przebieg ich metamorfozy. 


 Krzesła przywiozłam w częściach.


 Wstępnie zmontowałam je, aby zobaczyć jaka jest ich forma w całości.


Po delikatnym oszlifowaniu drewna, pomalowałam krzesła farbą kredową. Najlepsza zabawa była ze zrobieniem kolorowej mandali.


Do malowanie wzoru również używałam kredówek. Ich atutem jest to, że są bardzo gęste i nie podciekają pod szablon.


Na opacie wybrałam coś mniejszego.


Później przyszła kolej na poskładanie wszystkiego w całość. 


Na koniec zawoskowałam krzesełka i oto efekt końcowy.






Aby nadać im charakteru zrobiłam delikatną przecierkę na wszystkich kantach.


A tak wygląd wzór w przybliżeniu.



Trochę było z tym zabawy ale myślę, że dzięki temu efekt końcowy wyszedł bardzo oryginalnie.


2 komentarze:

  1. Coś pięknego... Kingusia, jak zwykle jestem pełna podziwu dla Tego talentu! Czarodziejko!

    Pozdrawiam

    E. Goliat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Ewo chyba muszę Panią wyściskać za te pochwały i takie pozytywne komentarze, które jeszcze bardziej nakręcają mnie do działania. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń