Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 kwietnia 2018

Wysokie krzesła i kolorowy wzór

Niedawno skończyłam przerabiać kolejne krzesła. Po stylizacji zyskały troszkę na delikatności, a siedzisko zmieniło swoją formę.


Przyjechały niby białe. Właścicielka sama próbowała je odnowić. Brakło jednak czasu lub cierpliwości i w rezultacie  efekt końcowy nie do końca był zadowalający. Tym sposobem krzesła trafiły do mojej pracowni. 


Moim zadaniem było przerobienie siedziska na coś wygodniejszego i pozbycie się toczonych końcowych elementów na oparciu.

  
Sznurek, który był na siedzisku uzupełniłam trawą morską w celu wyrównania zagłębienia. Następnie dołożyłam piankę i docelowy materiał obiciowy. 


Aby nieco rozweselić oparcie, namalowałam wzór wykorzystując kolory, jakie były na materiale obiciowym. 


Efekt końcowy spodobał się właścicielce więc mogę uznać, że stylizacja przebiegła pomyślnie. 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz